پیام تبریک شهردار رامشیر به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان

65 بازدید
5 اسفند 1402
08:39

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی رامشیر دکتر الماسی، در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) را تبریک و تهنیت گفت. در متن پیام چنین آمده؛


بسم الله الرحمن الرحیم
اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناًحَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا ” نیمه شعبان ” «روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان فاطمی» فرخنده ترین روز خلقت و نقطه عطف اعیاد شعبانیه و پیام آور ظهور حضرت مهر و دوستی است که روزی با طلوع خود گرمابخش جهان و امید مستضعفان خواهدبود.
امروز جهان بیشتر از هر زمان دیگری تشنه جلوه گری و تجلی معنویت و عدالت الهی بر زمین خاکی است و بشریت حکومت عدل الهی را بر سراسر گیتی بی صبرانه به انتظار نشسته است.
اینجانب فرا رسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی حضرت بقیه اله الاعظم(عج) را به محضر مقام معظم رهبری و عموم مردم متدین و ولایت مدار شهر رامشیر و همه منتظران آن حضرت تبریک عرض کرده و از خداوند منان تعجیل در فرج آن حضرت و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان عالم را مسئلت دارم.