برپایی ضیافت صبحانه ی کاری با کارگران شهرداری رامشیر در روز بزرگداشت مقام کارگر

41 بازدید
13 اردیبهشت 1403
08:00

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی رامشیر: دکتر الماسی شهردار، سیدمسعود هاشمی رئیس شورای شهر و بهرام حیدری،حسین کردزنگنه و حسن عموری از اعضای محترم شورا، و با حضور مهندس احسانی نیا فرماندار رامشیر، درکنار کارگران خدوم شهرداری رامشیر،ضمن صرف صبحانه ی کاری در نشستی صمیمی، تمامی مسائل و مشکلات کارگران زحمتکش واحد های مختلف شهرداری را مورد بررسی و پیگیری قرار دادند.
دکتر الماسی ضمن تبریک روز کارگر و تقدیر از زحمات پرسنل و کارگران واحدهای مختلف شهرداری، درخصوص ارزش و اهمیت خدمت رسانی به شهروندان نکاتی یادآور شد.
ایشان در ادامه با بیان اینکه در تعالیم اسلام جایگاه ویژه ای برای کارگران در نظر گرفته شده است ابراز کرد: این دیدار فرصت مناسبی برای بیان دقیق نیازها و مشکلات این قشر زحمتکش است و سعی ما نیز برانجام اقدامات اثر گذاری در تأمین رفاه حال کارگران خود در مجموعه ی شهرداری است.
در ادامه سید مسعود هاشمی ضمن عرض تبریک این روز و اشاره به جایگاه والای کارگران، از ایشان خواست که در ارائه ی خدمات و کسب رضایت شهروندان تلاش بیشتری صورت دهند.در آخر مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از کارگران نمونه تجلیل شد.